8 клас

Дистанційне навчання

Алгебра

№49 (12.03)
Переглянути відео.
Заповнити форму після перегляду відео та опрацювання п.20 підручника.

№50 (16.03)
Переглянути відео
Виконати № 690, 692, 694, 697, 706.

№51 (19.03)
Повторити п. 20.
Виконати: с. 165 підручника № 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12 (в робочому зошиті, розв'язки відправити поштою)

№52 (30.03)
Опрацювати Розкладання квадратного тричлена на множники, п. 21
Виконати завдання з теми: № 1-9 (Мійклас)

№53 (02.04)
Повторити п. 21.
Виконати: вправа №729, 731 (в робочому зошиті, розв'язки відправити поштою)

№54 (06.04)
Опрацювати п. 22.
Виконати № 750.

№55 (09.04)
Переглянути відео
Виконати № 753 (1, 3, 5, 7) (в робочому зошиті, розв'язки відправити поштою)

№56 (13.04)
Виконати №762 (1, 3, 6) (в робочому зошиті, розв'язки відправити поштою)

№57 (16.04)
Переглянути відео
Опрацювати п. 23.
Виконати № 779 (в робочому зошиті, розв'язки відправити поштою)

№58 (23.04)
Повторити п. 23.
Виконати № 786 (в робочому зошиті, розв'язки відправити поштою)

№59 (27.04)
Повторити п. 23.
Виконати завдання №6 "Перевір себе" (ст. 190-191) (в робочому зошиті, розв'язки відправити поштою)

№60 (30.04)
Повторити тему: "Квадратні рівняння"
Контрольна робота

№61 (04.05)
Повторити п. 1-6, формули скороченого множення.
Виконати № 1-8 ст. 44 (в робочому зошиті, повні розв'язки відправити поштою)

№62 (06.05)
Повторити: Квадратні корені та дії над ними.
Пройти тестування

№63 (14.05)
Повторити: квадратний тричлен, розв'язування квадратних рівнянь, теорема Вієта, розкладання на множники квадратного тричлена.
Пройти тестування

№64 (18.05)
Повторити: Квадратні рівняння.
Пройти тестування

№65 (21.05)
Підготовка до контрольної роботи.

№66 (26.05)
Підсумкова контрольна робота

№67 (28.05)
Аналіз контрольної роботи.
Узагальнення вивченого матеріалу.

Геометрія

№48 (13.03)
Повторити пункт 19
Виконати: вправа 662, тестування (код доступу 724312)

№49 (17.03)
Повторити пункт 19
Виконати: вправа 659 (в робочому зошиті, розв'язки відправити поштою)

№50 (20.03)
Опрацювати: Площа многокутника, п. 20 з підручника
Виконати завдання з теми: № 1-12 (Мійклас)

№51 (31.03)
Повторити п. 20.
Виконати: вправа № 671, 672 (в робочому зошиті, розв'язки відправити поштою)

№52 (03.04)
Опрацювати: Площа паралелограма, трикутника і трапеції, п. 21 з підручника
Виконати завдання з теми: № 2, 3, 5, 7, 12, 13, 14, 15, 16, 17 (Мійклас).

№53 (07.04)
Повторити п. 21.
Виконати: вправа № 707, 710 (в робочому зошиті, розв'язки відправити поштою)

№54 (10.04)
Опрацювати п. 22
Виконати: № 724, 729, 732 (в робочому зошиті, розв'язки відправити поштою)

№55 (14.04)
Повторити п. 22
Виконати: № 742. (в робочому зошиті, розв'язки відправити поштою)

№56 (17.04)
Повторити п. 22
Виконати: тестування. Код доступу: 601551

№57 (21.04)
Опрацювати п.23
Виконати: № 776 (в робочому зошиті, розв'язки відправити поштою)

№58 (24.04)
Повторити п. 23
Виконати: тестування. Код доступ: 937152

№59 (28.04)
Виконати завдання № 4 "Перевір себе" в тестовій формі (ст. 168). До завдань в робочому зошиті записувати короткі розв'язки, відправити поштою.

№60 (05.05)
Контрольна робота

№61 (08.05)
Повторити: Чотирикутники та їх властивості.
Пройти тестування

№62 (12.05)
Повторити: Подібність трикутників.
Пройти тестування

№63 (15.05)
Підсумкова контрольна робота

№64 (19.05)
Повторити: Розв'язування прямокутних трикутників.
Пройти тестування

№65 (22.05)
Повторити: Многокутники. Площа многокутника.
Пройти тестування

№66 (26.05)
Аналіз контрольної роботи.


№67 (29.05)
Узагальнення вивченого матеріалу.

Алгебра

Контрольні роботи


  1. Раціональні вирази.
  2. Множення і ділення раціональних виразів.
  3. Степінь з цілим від'ємним показником.
  4. Квадратні корені і дійсні числа. 1/2
  5. Квадратні рівняння.

Геометрія

Контрольні роботи


  1. Чотирикутники.
  2. Трапеція.
  3. Подібність трикутників.
  4. Метричні співвідношення у прямокутному трикутнику.
  5. Многокутники. Площі многокутників.
  6. Розв'язування прямокутних трикутників.

Інше

«Квадратні корені. Дійсні числа»
Коло описане навколо чотирикутника
Коло вписане в чотирикутник

Фізика

Завдання

Немає коментарів:

Дописати коментар